czwartek, 6 grudnia 2012

szóstego grudnia

 A tak świątecznie spędzamy czas już od pierwszych dni grudnia. Dziś Mikołaj. Pamiętacie jak to było baśniowo wierzyć w owego, świętego? Jak z niecierpliwością czekało się na poranek? Jaki świat wtedy był piękny? ;)
Dziś już wiem o całej prawdzie związanej z Mikołajem, a chyba wolałabym nie wiedzieć.
Moja córcia jest jeszcze mała, ale za rok będziemy podążać za tradycją, tak długo jak się będzie dało ;)
W dzisiejszym dniu życzę wszystkim wierzącym i już nie wierzącym ;) dnia pełnego słodkości, uśmiechu i lekkości.
pozdrawiam bardzo serdecznie!


7 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia. A w Mikołaja można wierzyć zawsze:) nawet kiedy jest się już "DUŻYM";)pozdrawiam ciepło i życzę dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Panna w kokardzie UROCZA!
    2. Choinka bardzo oryginalna.
    3. Mikołaj u moich dzieci był, a jakże, i o 5 nad ranem dzieci prezenty oglądały...a ja padam ze zmęczenia teraz :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. dzięki - a kokarda jak?własnego autorstwa oczywiście ;)
      2. dzięki - inspiracja z blogu
      3. a u Ciebie?
      :)

      Usuń
  3. mała? przecież Ona dopiero co się urodziła! kiedy zdążyła tak urosnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio buszowałam w sklepach by kupić Pannie M. coś wyjątkowego w postaci sukienusi na jej pierwsze w życiu święta.. zobaczyłam tam ciuszek 0-1 i pomyślałam, że niedawno takie małe tuliłam, a teraz dłuugie rajstopki, bluzka niczego sobie a sukienka - hmm w porównaniu do najmniejszej olbrzymia!! :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia, a dziewczynka, cukiereczek. Czasami żal, że dzieci tak szybko rosną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń