poniedziałek, 20 maja 2013

niedziela

W niedzielę udało nam się sięgnąć daleko do wspomnień.
Marzyłam zawsze o zrobieniu swojej córeczce zdjęć w sadzie. Białe, cudowne kwitnące jabłonki są pełne uroku jak Panna M. :)
Zdjęcie w sadzie to klasyczne zdjęcie w dzieciństwie, na pewno większość z nas ma takie w swoim dorobku fotograficznym :)
I ja we współczesnym świeie marzyłam o takim klasycznym, sentymentalnym ujęciu.
Udało się!
Mało tego, towarzyszyli na przyjaciele z równie uroczą córeczką, Panną A.
:)
efekt naszej wspólnej zabawy w niedzielę przedstawiam poniżej.

p.s - by było klasycznie jak za dawnych lat w dzieciństwie - do sadu trzeba było wejść przez dziurę :)


















4 komentarze:

  1. czarno- białe zdjęcia są tak piękne i takie...niedzisiejsze ;) Jestem zauroczona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam zdjęć w sadzie...Moich już nie będę miała, ale dla dzieci zrobię taką sesję, jak tylko się w Polsce pojawię :)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem tych zdjęć!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie piękne! ja co prawda w sadzie nie miałam, ale pamiętam swoją działkę z dzieciństwa. też magiczne miejsce (:

    OdpowiedzUsuń
  4. w sadzie/ogrodzie/przy domu - chodziło mi pisząc to o taki właśnie nastrój klasycznego ogrodowego zwykłego zdjęcia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń